ceturtdiena, oktobris 25, 2007

Tas ir Kalvītis. Tas ir viņš.

Papildus visam tonim notiekošajā šobrīd valstī vienkāršs VDiena portāla lasītājas komentārs par vakardienas interviju "Kas notiek Latvijā?" ar Kalvīti:
"Vakardien bija vājš raidījums, man ir vilšanās par nepienācīgu žurnālista sagatavotību. Ne jau pirmo reizi redzams, ka Kalvītis ir izcils demagogs un viņam ir bijuši labi skolotāji, kā atbildēt uz jebkādu patlaban aktuālu nepatīkamu jautājumu:
- MAN PAR VIŅU VIEDOKLI NAV JAATBILD UN TAS NAV JĀKOMENTĒ (atbildot par jebkāda eksperta, prokurora, partijas biedra, prezidenta, whatever teikto);
- KUR IR FAKTI! MINIET KONKRĒTUS FAKTUS (par reitingiem, tautas vairākuma viedokli uc)
- TĀ IR JŪSU INTERPRETĀCIJA /DOMBURA KINGS, JŪS TAGAD MĒĢINAT MALDINĀT SABIEDRĪBU(atbildot uz žurnālista loģiskiem secinājumiem)
- CIK MAN ZINĀMS, ATTIECĪGAJĀ NOZARĒ VISS IR KĀRTĪBĀ, UN JA KAUT KAS ARĪ NAV, TAD MĒS PIE TĀ SMAGI STRĀDĀJAM;
- TAUTAI IR TIESĪBAS PAUST VIEDOKLI, MĒS PRIECĀJAMIES, KA TAUTA IESAISTĀS (par protesta akcijām);
-ŠĶĒLEM NAV IETEKMES, VIŅŠ NEPIEDALĀS POLITISKOS PROCEOS, MAN NAV TĀDAS INFORMĀCIJAS;
- DEMISIONĒT IR VIEGLĀK, GRŪTĀK IR UZŅEMTIES ATBILDĪBU.
Vienīgais moments, kur tas kundziņš zaudēja sarunas grožus un savaldīšanos, bija jautājumā par partijas finansēšanu, kur jautājums tika uzstādīts tā, ka izvairīties nebija iespējams. Un tur tika sākās demagoģijas improvizācija: JŪS IZVEIDOJĀT TĀDU VĀRDU KALAMBŪRU, KA ES NESPĒJU IZSEKOT LĪDZ!

Man ir ieteikums turpmāk žurnālistiem ņemt vērā kalvīša atbilžu stilu, paredzēt atbildes uz sagatavotajiem jautājumiem un momentā likt pretī precīzus faktus! Jo faktu un detaļu tūlītēja neesamība ir tas, uz kā viņš paķer jebkuru žurnālistu vai diskusiju partneri!"

1 Komentāri:

Blogger kukumeku teica...

vo vo, bij bij taads padiivains raidijums ;)

25/10/07 19:45  

Ierakstīt komentāru

<< Mājas