trešdiena, maijs 31, 2006

Laif is tu daingorous...

Jāsaka kā ir - nu nav daudz laika man jebkādai blogošanai. Pārāk daudz laika tiek veltīts citiem cilvēkiem, pārāk maz - vispārējam futuriskajam novērojumam par apkārtējo pasauli. Vēl vairāk kaitina tomēr jūtamais prāta pārdegums, kas rezultējas regulārās apātijas un citu problēmu fonā. Viens silts ieteikums - ja jūtiet, ka spriegums galvā darba vai dzīves dēļ kļūst neciešams, vienkārši atlaižiet to. Smadzenes strādā kā sava veida reflektīvs muskulis, kas saraujas krampī pie lielas pārslodzes vai pēkšņas situācijas maiņas. Iekrampējas un nespēj atkāpties.

Kā jau draugos.lv rakstīju, noskatījos "Da Vinčī kods". Daudz neko nevaru piebilst - filma ir joprojām manā prātā. Recenzīju noteikti uzrakstīšu, kā arī vēl nelielai čupiņai filmu, ko esmu pēdējā laikā redzējis.

Esmu ieguvis šavā īpašumā mana bijušā grupas biedra no NoWhite Oskara ģitāru - uzskatu to par ļoti labu ieguvumu. Viņš jau sūkstijās, ka pa lētu atdevis :) Ģitāra skan ļoti labi un tai ir ideāls skaņas noņēmējs, kas akustiskajām ģitārām ir retums. Tā nu esmu aktīvi atsācis spēlēt mājās, atkārtot dziesmas un tā tālāk. Šobrīd izskatās, ka vasara būs diezgan aizņemta, jo esmu jau sarunājis spēlēšanu vēl vienā vietā bez Normunda un Ieviņas (arī mans eksbiedrs no grupas) kāzām. Tas rada patīkami siltu sajūtu iekšā, jo mūzika ir tas, kas man ir nepieciešams šobrīd.

Par brīvās programmatūras lietām, Ubuntu Dapper startēs rīt. Visi grauž nagus un reizē priecājas. Daudz kritikas ir izskanējis, bet manuprāt tā ir labākā un stabilākā Linux darbavirsmas distribūcija, turklāt ar pārdomātu koncepciju un labu komandu. Lai viņiem veicas! Dapper būs atbalstīts 3 gadus ar atjauninājumiem darbavirsmai un 5 gadus serverim, tā kā varat realizēt savas smagsvara idejas, jo ziniet, ka Shuttleworth diezvai jūs piečakarēs :) Patīkami ir daudzie sīkumi, kas pēdējā brīdī tomēr ielec iekšā kā pakas. Piemēram, CD var atvērt ar pogas spiedienu, tā kā vienīgā problēma manā skatījumā paliek flopiju menedžments - likt veikt papildus darbību (izvēlēties "eject", lai pārliecinātos, ka dati ir sarakstīti kārtīgi) būtu nu tā, nedaudz glupi, kaut pēc taisnības šāda pati darbība ir jāveic ar USB flash atmiņu gan Windows, OS X, gan Linux vidēs, tā kā tas zināmā veidā nav nekas jauns.

Vasara tomēr negribīgi, bet nāk. Arā pa debešiem ganās smuki gubu mākoņi un tā vien gribās būt pie jūras, lai baudītu vēja un plašuma burvību. Lai jums labs šis sesiju, mākoņu, pēkšņu pavasara lietu, miglaino vakaru un rītu laiks!